Abbott przedłużył współpracę z IRONMAN Poland!

Dodane przez dp_admin - czw., 04/28/2022 - 00:28
Firma Abbott, międzynarodowy lider z branży ochrony zdrowia również w tym roku będzie sponsorem zawodów IRONMAN organizowanych w Polsce. Dodatkowo, koncern medyczny został sponsorem tytularnym rywalizacji Abbott Night Run, czyli nocnego biegu na 5 kilometrów.

W ubiegłym roku IRONMAN Poland rozpoczął współpracę z firmą Abbott. Był to akurat bardzo trudny okres pandemii COVID-19. Międzynarodowy lider w zakresie badań diagnostycznych dostarczył każdemu triathloniście test antygenowy Panbio™ COVID-19 Antigen Self-Test, do samodzielnego wykonania. Znacząco wpłynęło to na poprawę bezpieczeństwa, nie tylko samych uczestników rywalizacji, ale także obsługi oraz kibiców.

Bassem Bibi, Wiceprezes Abbott Rapid Diagnostics
Misją firmy Abbott, jako globalnej firmy działającej w obszarze ochrony zdrowia, jest pomaganie ludziom w prowadzeniu zdrowego i satysfakcjonującego życia. Cieszymy się, że możemy kontynuować nasze wsparcie dla IRONMAN Poland, podczas gdy sportowcy z całego świata wracają do sportu, który kochają i starają się osiągać jak najlepsze wyniki.

 

 

Przedłużenie współpracy pomiędzy IRONMAN Poland a Abbott dotyczy nie tylko zawodów triathlonowych. Umowa została poszerzona o nowy event. Koncern medyczny został wyłącznym sponsorem tytularnym nocnego biegu na 5 kilometrów – Abbott Night Run. Jest to rywalizacja z przesłaniem. Startując nocną porą, 5 sierpnia, na trasie prowadzącej ulicami Gdyni biegacze zwrócą uwagę na problem braku dostępu do prądu, z którym boryka się ponad miliard ludzi na świecie. Każdy uczestnik rywalizacji otrzyma w pakiecie startowym latarkę czołową, która pomoże poruszać się po zmroku. Celem rywalizacji jest zwrócenie uwagi na ogromną rzeszę osób, która żyje bez dostępu do prądu i potrzebuje bezpiecznego, taniego źródła światła. Z racji, że bieg odbędzie się w przededniu triathlonowego weekendu Enea IRONMAN Gdynia, dodatkową atrakcją Abbott Night Run będzie lokalizacja mety. Biegacze będą finiszować na gdyńskiej Plaży Miejskiej, w tym samym miejscu, co dwa dni później „ludzie z żelaza”.

Michał Drelich, dyrektor IRONMAN Poland
Przedłużenie współpracy z firmą Abbott jest dla nas dowodem, że korzyści płynące z umowy są obustronne. Testy antygenowe dostarczone w ubiegłym roku, były jednym z elementów, który walnie przyczynił się do sukcesu, jakim była organizacja zawodów w czasie pandemii. Zdrowie i bezpieczeństwo uczestników rywalizacji IRONMAN Poland, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Cieszy nas bardzo również fakt, że Abbott został sponsorem tytularnym nocnego biegu, który ma za zadanie nagłośnić problem braku dostępu do prądu ogromnej liczby ludzi.

 

 

Od tego roku Abbott został więc oficjalnym sponsorem wszystkich imprez sygnowanych międzynarodową marką IRONMAN organizowanych w Polsce, czyli w Warszawie, Gdyni oraz Poznaniu. Zapisy prowadzone są w portalu SlotMarket.pl. W tym samym miejscu można również zgłosić swój udział w Abbott Night Run i już 5 sierpnia wystartować w nocnym biegu ulicami Gdyni.

SPONSOR TYTULARNY

PARTNER STRATEGICZNY

Miasto Gospodarz

SPONSORZY OFICJALNI

SPONSORZY

PARTNERZY MEDIALNI